יום שני, 7 בינואר 2013

הצצות למסיבה הפרהיסטורית!

הצצות למסיבה הפרהיסטורית
(שימו לב! הרשומה הזאת תתעדכן כל הזמן,הכתבה תישאר תמיד למעלה עד סוף המסיבה.)
המסיבה תתחיל עוד 5 ימים!
המפורסם שיגיע בחג הוא:
גארי



------------------------------------------------------------
הצצה מספר1
מקומות:
כאן כבר מתחילים לעצב את המקומות.


כאן אני לא יודעת איזה מקום זה:



ופה זה יהיה האי הקטן. רואים כריש o____O ושמתי לב שיש למטה קטלוג. מעניין מה יהיה בו.


כאן זה נראה כמו גן שעשועים כזה בסגנון הפרהיסטורי . סורי על האיכות של התמונה.


וכאן אני גם לא יודעת. אבל יש אותו קטלוג.

-------------------------------------------
הצצה מספר2
פינגווינים דינוזאורים:

כאן רואים את הדינוזאור טי רקס. שאמרו שמי שממבר שואג.
 כאן רואים עוד דינוזאור.שאמרו שמי שממבר יכול לרקוע ברגליים חזק.
 וכאן רואים עוד דינוזאור. שאמרו שמי שממבר יכול לעוף. אני רוצה מאוד להיות הדינוזאור הזה.

----------------------------------------------------------
הצצה מספר 3
מכונת הזמן:
באזור מבצרי השלג,גארי בנה מכונת זמן.
ככה המכונה נראית מבחוץ:



וככה היא נראית מבפנים:




כפי שאתם רואים,גרי כתב הודעה.
הנה התרגום שלה:
"ברכותיי חברים!
התכוננו למסע מדעי בלתי רגיל!
חזרו לפה ב-17 בינואר,
כשמכונת הזמן מוכנה,
תוכלו לטייל בעידן הדינוזאורים!"
-------------------------------------
כתבת סיום!מחר המסיבה מתחילה. אני כולי ברגש!
כשהמכונת זמן תיפתח כבר.
בינתיים,רציתי להגיד לכם שאני עובדת על דף צחוקים.
שם יהיה כל מיני תמונות מצחיקות מהקלאב פינגווין.
תהינו מהמסיבה מחר!
Gloria
   

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מקווים שתגיבו בבלוג! כל דעה שלכם חשובה לנו!
אנא שמרו על שפה נקייה בתגובתכם.
שלכם,צוות הבלוג!