יום שלישי, 23 באפריל 2013

כוחם של הקריסטלים!


היי!
נכון אמרתי שאני יעשה את הפוסט על הקריסטלים במסיבת גיבורי העל של מארוול? אז הקדמתי קצת... הנה הפוסט:
אוקיי אז אני רוצה להגיד משהו: כל מה שאני יכתוב בפוסט זה השערות! זה לא בטוח ב100% אז אל תאשימו אותי אם זה לא נכון!
אוקיי אז למה בכלל נצטרך את הקריסטלים?
נגלה את זה בתמונה הבאה:

אוקיי אז מה שאנחנו רואים כאן זה שקונים דברים בשביל רובוט (אם אני לא טועה בעזרת הקריסטלים).

אבל קודם כל איך בכלל נשיג קריסטלים? נגלה בתמונה הבאה:

די בטוח שמהמשחק הזה נשיג קריסטלים ובטח המספר שבצד שמאל למעלה זה כמה קריסטלים הרווחנו כי הקריסטלים שהופיעו באי בטח לא נוכל לקחת.....

טוב זה כל מה שאני יכול להגיד על הקריסטלים: בעזרתם נוכל לקנות דברים לרובוט שנבנה לצד שלנו! (הטוב או הרע).

ממני אילן 
(קרדיט לילדה מקלאב פינגווין יגיע לפסגות Shelby Barone!)



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מקווים שתגיבו בבלוג! כל דעה שלכם חשובה לנו!
אנא שמרו על שפה נקייה בתגובתכם.
שלכם,צוות הבלוג!