יום שני, 13 במאי 2013

תמונת פרופיל מגניבה!

היי!
אילן כאן!
אממ סתם רציתי שתדעו משהו שלא קשור לקלאב פינגווין אבל קצת כן קשור.
מה שרציתי להגיד זה שאם אתם רוצים תמונת פרופיל מגניבה לכל דבר אז אתם יכולים לפנות לאימייל שלי: ilan2003v@gmail.com

אל תתביישו לבקש! אשמח לעצב! דרך אגב זה תמונות של פינגווינים  תלת מימדיים מגניבים כאלה כמו שלי! הם נראים כמו שאיך שהמפורסמים נראים רק אפילו יותר תלת מימדי קצת! אם אתם רוצים לראות את שלי אז תכנסו לגוגל פלוס שלי, קוראים לו אילן ואטניק.

אז לא להתבייש! רוצים? תקבלו!

נא לא לכתוב אם אתם רוצים תמונה בתגובות! תשלחו לי באימייל את ההודעה הזאת: אני רוצה תמונה פרופיל! האימייל שלי לתשובה הוא: .................... (תכתבו כאן את האימייל שלכם כדי שאני ייתן תשובה) 

אז זה כל מה שרציתי להגיד.
כמו שאמרתי לא להתבייש! רציתם? קיבלתם!

ממני אילן 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מקווים שתגיבו בבלוג! כל דעה שלכם חשובה לנו!
אנא שמרו על שפה נקייה בתגובתכם.
שלכם,צוות הבלוג!