יום שלישי, 21 במאי 2013

חוזר עוד יומיים!

היי!
אילן כאן!
אני אחזור לעדכן בבלוג עוד יומיים (גם נהוראיי אבל אני מתחיל את הטיול מחר, נהוראיי כבר יחזור מחר או אחרי מחר.) כי יש לי טיול שנתי שהמורה שלי לא תכננה בכלל ואמרו לה היום שיש טיול שנתי של יומיים וזה מוזר כי אני סך הכל בכיתה ה'. (בדרך כלל הטיולים שלוקחים כמה ימים זה מתחיל בכיתה ו' או ז' אז יחסית זה מוזר)

דרך אגב זה לא החופשה שלי זה פשוט כי אני לא יהיה בבית (אבל אני יקח את האייפוד שלי אז אני יהיה בקשר עם המנהלים. (נראה לי יש אפליקציה של בלוגר אז 5 אחוז אני יעדכן (זאת אומרת ממש לא בטוח שאני יעדכן)

את החופשה שלי אני אממש בחופש הגדול או ביום הולדת שלי שב12 בספטמבר אז יש לי זמן עד החופשה...

ממני אילן (דרך אגב להמשיך לשחק בקלאב פינגווין!) 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מקווים שתגיבו בבלוג! כל דעה שלכם חשובה לנו!
אנא שמרו על שפה נקייה בתגובתכם.
שלכם,צוות הבלוג!