יום שישי, 30 באוגוסט 2013

העדכון של האפליקציה!

היי כולם כאן היללוש ;)
והעדכון החדש של האפליקציה הפינגווין שלי הוא: מגניב!!!!!
ככה נראה התפריט כשנכנסים:

מגניב!
התפריט הולך ככה: בלוג,משחקים,סמיילים וריקודים,כדור שלג,צ׳אט,חברים,הפינגווין שלי, קניות ואיגלו.
זה המפה של האפליקציה:
כפי שאתם רואים,הרוב שם משחקים..
עכשיו למה שכולנו חיכינו לו,התלת מימד!!!
ככה הפינגווין שלי נראה בתלת מימד:
לדעתי היא ממש חמודה :)
זה ממש כיפי העדכון החדש הזה,אז ככה עורכים את האיגלו:
אז כפי שאתם רואים למטה..פשוט מסדרים את האיגלו :)
קול לא?
אז יש לכם את האפליקציה?
כתבו בתגובות!
שלכם היללוש :)

4 תגובות:

  1. היללוש אני כותב בבלוג קלאב פינגווין israel ואני רוצה לרשום בבלוג ששדרגו את האפליקציה ויש לי אייפד אבל אני לא יודע איך מצלמים אותו. אפשר עזרה?

    השבמחק
    תשובות
    1. אני יודע אתה צריך לצלם את האייפד את האפליקציה של הקלאב פינגווין
      באותו זמנית הכפתור הגדול וכפתור שסוגרים בו ואז היה לך פלאש לבן וזה יכנס לך לתמונות
      את בל הצילומים ואם לא אני לא יודע ואז תתחבר ליוס בי [ החוט] למחשב בינטוס
      ותצליח בעזרת ההורים שלך אם הם יודעים להעביר תמונות למחשב ואז לאתר

      מחק
  2. איך מקבלים תבית הזה

    השבמחק

מקווים שתגיבו בבלוג! כל דעה שלכם חשובה לנו!
אנא שמרו על שפה נקייה בתגובתכם.
שלכם,צוות הבלוג!